Khamis, 16 April 2009

MAJLIS SAMBUTAN KEPULANGAN YAB PM

PADA HARI SABTU INI IAITU PADA 18HB APRIL 2009 BERTEMPAT DI PADANG MPK 1 , KUANTAN AKAN DIADAKAN MAJLIS SAMBUTAN KEPULANGAN YAB DATO' SERI MOHD NAJIB TUN ABD RAZAK (PERDANA MENTERI MALAYSIA KE -6) .

OLEH YANG DEMIKIAN SAYA MENGHARAPKAN AGAR SEMUA AHLI PEMUDA UMNO MARAN AGAR DAPAT BERSAMA-SAMA DIMAJLIS TERSEBUT NANTI. MARILAH KITA BERSAMA MERAIKAN KEPULANGAN PEMIMPIN KITA YANG INSYAALLAH AKAN MENGEMBALIKAN KEGEMILANGAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARA..

8 ulasan:

  1. salam tuan blog..

    jom join team BPN... kita mahu semakin ramai lagi blogger bersatu bawah satu nama untuk membela agama bangsa dan negara kita.

    salam.

    ada masa kita YM

    email saya panglimaperangcyber@yahoo.com

    BalasPadam
  2. Saya sudah semestinya hadir. Anda sebagai rakyat pahang, moh le kite hadir weh!

    BalasPadam
  3. salam
    insyaallah..

    BalasPadam
  4. salam aminchenor,
    syabas kerana masih terus berjuang di alam siber. saya sentiasa menyokong.malam tadi saya berpeluang bertemu dengan Sri Tri Buana dan bincang2 mengenai blog anak2 pahang. saya nak usahakan satu pertemuan dialam nyata bagi memantapkan lagi arah dan teras perjuangan kita. salam saya untuk semua; waris pahang,srikandi sungai pahang,madugunung,yang gambi dan lain-lain. Selamat berjuang!

    BalasPadam
  5. salam
    saya menyokong cadangan utk bersatu bg semua blogger anak pahang ..utk merapatkan lg hubungan pendapat demi penjuangan yang dibawa.semoga berjaya..tahniah

    BalasPadam
  6. Bersatulah kita untuk Agam, bangsa dan Negara..Insyaallah kita akan berjaya...saya akan bersama saudara sekelian..

    BalasPadam
  7. Saya turut sama hadir ke program tersebut dan mendapati sokongan rakyat padu kepada PM kita amat membanggakan.

    Marilah kita bersama-sama menterjemahkannya didalam perjuangan kita bagi memastikan Malaysia ini dijauhkan daripada Petualang Rakus (PR)yang hanya mahu memerintah negara kerana kepentingan peribadi.

    P/S:Dan-dan je petang tu nak buat program gak!

    BalasPadam