Selasa, 23 Disember 2008

Kebenaran Yang Nyata

Baru-baru ini berlangsung satu bentuk karnival yang dianjurkan oleh PAS kawasan Maran yang melibatkan beberapa acara sukan termasuk lumba bot, lumba bot kawalan jauh dan beberapa sukan lagi seperti bolasepak sembilan sebelah dan sebagainya. Pertamanya saya mengucapkan tahniah kepada PAS kawasan Maran kerana telah berjaya menganjurkan karnival termasuk walaupun menyusahkan penduduk disekitar Chenor untuk berurusan di Tebing kerana jalan ditutup dan dijaga oleh pengawal-pengawal upahan daripada parti.
Sebelum dari itu juga pada awal Disember satu bentuk karnival sukan juga telah dianjurkan dikawsan Felda Kampung Awah. Melihat kepada kehadiran orang ramai boleh lah dikatakan program tersebut agak berjaya mendapat sambutan dari masyarakat sekeliling.
Apa yang membanggakan saya selaku ialah kesemua acara ataupun program yang dijalankan itu adalah merupakan acara-acara yang selalunya dianjurkan oleh Pergerakan Pemuda UMNO sendiri termasuk perlumbaan Bot Laju di Chenor yang sememangnya tidak pernah ketinggalan dianjurkan oleh Persatuan & NGO yang ditunjangi oleh Pemuda UMNO seperti Persatuan Bomba Sukarela Chenor, Persatuan belia Chenor, Jabatan Pertahanan Awam Malaysia dan juga Persatuan Bot Chenor. Inilah yang dikatakan bahawa yang benar tetap akan terserlah juga akhirnya. SYABAS Pemuda ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan