Rabu, 30 Disember 2009

Penyakit Berjangkit

Nampaknya sikap kurang ajar penyokong bolasepak negeri serambi Mekah ( iye ke???) yang dibawah rejim menteri besar kelantan kini telah merebak ke rejim Menteri besar Kedah yang kebetulannya dari parti memerintah yang sama dan sealiran. Sikap yang hampir sama dengan taktik yang sama menunjukkan ada latihan tersusun dalam bagaimana untuk melakukan rusuhan jika pasukan negeri sendiri kalah dalam sesuatu pertandingan. tahniah kepada jurulatihnya meraka yang dapat melatih penyokong mereka supaya dapat menggerakan rusuhan tersbut hasil latihan dan tarbiyah yang berterusan melalui ceramah jalana mereka tanpa henti sejak dari selepas merdeka dahulu.

Dalam temubual dengan presiden bolasepak kedah semalam nampak begitu ceria sekali presiden tersebut kerana pengikutnya telah berjaya diasuh supaya setaraf dengan pengikut dibawah tarbiah pemimpin negeri serambi mekah tersebut....tahniah sekali lagi....

2 ulasan:

  1. Salam bro, celako....celako....celako yang pernah ditujukan kepada UMNO telah berbalik kepada puak-puak hamPAS.... padan muko deme...... itulah pendidikan kerohanian yang dibawah kerajaan hamPAS.....

    BalasPadam
  2. Kepada e-Patriot SSS,

    Sempena kita melangkah ke tahun 2010, kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) ingin menghulurkan setinggi perhargaan dan terimakasih kepada Tun/Tan Sri/Puan Sri/Dato Seri/Datin Seri/Tunku/Tengku/Tuan/Puan di atas sokongan padu yang kami terima terhadap kempen SSS ini.

    Kami juga ingin mengambil kesempatan ini untuk kita sama-sama menyemarakkan lagi sokongan terhadap kempen ini dengan melibatkan saudara mara dan sahabat handai yang masih belum lagi menandatangai petisyen kempen ini di SINI dan juga para bloggers untuk menzahirkan sokongan masing-masing dengan mempamirkan logo SSS di laman blog masing-masing.

    Terima kasih sekali lagi atas sokongan padu yang diberikan. Kami amat menghargainya.

    Salam Sejahtera,

    “SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA”
    Admin SSS

    BalasPadam