Sabtu, 30 Januari 2010

Jamuan Makan Malam 1Malaysia

Tahniah kepada Pergerakan Pemuda UMNO Zon Luit kerana telah menguruskan dengan baik Majlis Jamuan Makan Malam 1Malaysia yang bertempat di Dewan Jubli Perak Maran semalam ( 29hb Januari 2010 ). Sikap kerjasama berpasukan yang tinggi telah memungkinkan kejayaan mengadakan program sedemikian berlangsung dengan jayanya. Tahniah Kepad Saudara Zamri selaku Pengerusi Penyelaras Zon Luit yang telah berjaya mengemudi Pemuda DUN Luit dengan baik sehingga hari ini.

Sekalung Penghargaan dan Terima kasih kepada YB Dato Haji Tan Mohd Aminuddin Bin Haji Ishak selaku Ketua UMNO Bahagian Maran kerana sudi menyempurnakan Perasmian Majlis tersebut sehingga sanggup untuk tidak hadir keprogram anjuran kerajaan negeri semata-mata ingin bersama dalam Majlis yang dianjurkan oleh Pemuda. Keprihatinan YB Dato' adalah sumber inspirasi dan teladan kepada Pemuda dalam lebih bertanggungjawab dan komited menjalankan tugas.

Juga sekalung Tahniah dan terima kasih juga kepada YB Dato Haji Ahmad Munawar Bin Abd Jali yang sentiasa memberikan sokongan dan bantuan kepada Pemuda DUn Luit sehingga dapat menjayakan program sebegini besar. Insyaalah pihak Pemuda akan sentiasa bersama dengan YB Dato' dalam apa juga tugasan berkaitan pemuda di Dun Luit untuk meastikan kekuatan parti UMNO dan BN ini kekal.

1 ulasan:

  1. salam tuan rumah.

    saya baru sahaja setting list blog mengikut abjad.

    harap dapat memudahkan ahli BPN utk mengemaskini list blogger BPN di blog masing2

    List Blogger sangat penting utk meningkatkan lagi hits sesama kita.

    bayangkan 90 blog BPN menyiarkan tajuk artikel yg kita tulis dalam sekelip mata ?

    tentu ia akan lebih memberi kesan kepada perjuangan alif ba ta ini.

    pembangkang sudah lama linkkan sesama mereka termasuk di tranungkite online.

    kita je yang agak ketinggalan dalam bab ini.

    harap dapat sokongan sahabat BPN semua..

    sekian, sekadar makluman.


    1Suara 1Arah 1Akidah dengan semangat 1Malaysia

    BalasPadam